More ‘Baby’ Pictures…..

In case you missed the intro….for Mr. Cheddar and for all you feline-lovers (and felines too!) here are some more BIG BABY pics….of Mr. Cheddar to enjoy….

Ain’t he a cutie!!!! And NOT to be outdone, the Mitz is also featured, ‘on the road’ this summer and certainly looking not amused! Funny… Mr. Cheddar hadn’t even arrived yet….LOL

Have a great day       🙂

Aaaaahhhhhhhhhhhhhh…..to sleep, perchance to dream of Ms. Mitz!

Oh Baby, look at those green, green eyes!

Contemplation…….

I’m a traveling Mitz…..And ready to take on all intruders, meooooooooow!

Advertisements

9 responses

  1. What gorgeous cats. Thanks so much for sharing. 🙂

  2. I just love Mr. Cheddar’s eyes. Beautiful!

  3. Mr. Cheddar, G had best watch OUT – I’m a sucker for Blonde MALES…and YOU are one gorgeous boy!
    (running from The Meezer’s glare, now…)
    (((hugs)))

  4. Mitz…I’m SOOOO sorry.

    How could G do this to you? And now my Mommie is going ga-ga over that red man…
    harummph!

  5. OMG, he is just gorgeous!!! He looks so adventurous and funny…even when he’s sleeping. He must give The Mitz a run for her money!

  6. Mr. Cheddar is really very handsome, Mitzi will soon fall under his spell!

  7. Mr. Cheddar is one handsome cat. Ms. Mitz is still the cutest though.

  8. Mitz, Mr. Cheddar and Geraldine

    Thanks to all you humans and felines who stopped by to say hi and of course to comment and drooooool over my good looks- Mr. Cheddar

    Yeah right, they came to see ME!!!!! That Mary Anne is sure a smart lady. Thanks Meezer for caring! Meooooooooooooooooooooooow…. – Ms. Mitz

    Ok, ok you two….break it up! There is no truce in sight over here but the hissing has slowed and quieted down. I still don’t know how Mitz can ignore Mr. C’s charms. He’s a doll!!!! 🙂

  9. He’s sooo cute!! Give him a hug for me. 🙂

Thanks so much for your comments!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: